piątek, 18 maja 2012

Rodzina Lautner.

HEJ !

Dziś notka będzie marna. Nie chcę mi się pisać i zaraz przyjdzie koleżanka. Jestem też strasznie wkurzona ( Nie na was ....) i zdenerwowana. Zadałam pytanie na portalu zapytaj.com.pl czy ocenią mojego bloga. Było kilka odpowiedzi że super, że fajnie. Miałam też jedną odpowiedź że takie blogi o Simsach nie cieszą się zbytnią popularnością. ;( Dajcie mi więc dowód, że się myli ! Jeżeli statystyka bloga poprawi się o conajmniej 10 osób, wzrośnie ilość komentarzy i ilość obserwatorów, będę częściej pisać. Jeśli zależy ci (tak jak mi) na moim blogu, pomóż mi go udoskonalać pisząc na e - mail simsworld3@tlen.pl co należało by poprawić. Wszystkie e - maile są szanowane i pomagają nam udoskonalić bloga. Dziękuje. Może teraz przejdę do rodziny .. ;)

RODZINA LAUTNER

To 4 osobowa rodzina składająca się z dwów męźczyzn i dwóch kobiet. Mieszkają w bogatej posiadłości w mieście Sunset Valley. Oto ich dom :


Mają 3 sportowe samochody, basen, fontannę, plac zabaw itp.
Pora poznać jej skład.


NICOLE LAUTNER

Dorosła, szczupła brunetka. Pracuje jako Kompozytorka hitów filmowych. Zaręczona z Michael'em Lautner. Lubi grać na gitarze, malować oraz gotować.
Jej synem jest Charlie Lautner.


 

   MICHAEL LAUTNER

Dorosły, silny brunet. Zaręczony z Nicole Lautner. Pracuje jako legenda sportu. Lubi uprawiać sport. Jego synem jest Charlie Lautner.


CHARLIE LAUTNER

Młody dorosły, o jasnobrązowych włosach i błękitnych oczach. Pracuje jako główny reporter. Jest synem Michael'a i Nicole oraz mężem Emily. Interesuje go wędkarstwo oraz sport.




EMILY LAUTNER

Niedawno doszła do rodziny. Niska blondynka o niebieskich oczach. Zaręczona z Charlie'm. Jest bardzo charyzmatyczna i mądra. Pracuje jako magnatka binansowa.

Niestety nie mam jej zdjęcia.


Ok, Ale się rozpisałam. To tyla na dziś.

PA !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz