piątek, 25 kwietnia 2014

Tyle czasu, tyle dni. Powrót czy nie powrót ... ?

WITAJCIE!

Tyle czasu, tyle dni i miesięcy. Ten czas wystarczył mi aby wydorośleć, dojrzeć i zdać sobie sprawę z tego, jak wspaniały blog trzymam w swoich rękach. Blog ten ma co dzień minimalnie 10 wyświetleń, chociaż nawet go nie prowadzę.
Te dwa "Powroty na bloga". Może teraz to prawda. Być może znów wrócę do prowadzenia bloga, chociaż nic Wam nie obiecuję. Ale muszę. Po prostu muszę pisać ten blog. Dziękuję wszystkim czytelnikom. Nie uwierzycie, ale ten blog jest wyświetlany w ponad 14 krajach świata. Trzy wyświetlenia z Afryki, 167 z USA. Dziękuję Wam z całego serca. Niby to tylko blog o Simsach, jednakże dla mnie znaczy coś więcej. Tak, ten wstęp jest tak żałosny, że nawet mi nie chce się go czytać. Jednak właśnie to dzieje się teraz w mojej głowie. 
WIEM, że się powtarzam. 
WIEM, jak dużo razy już dziękowałam.
NIE WIEM, jakim cudem ten blog jest taki popularny.
WY NIE WIECIE, jak jestem Wam wdzięczna.
Wystarczy jedno słowo: dziękuję.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Dobrze, więc to już koniec tego "triumfalnego" wstępu. Mam nadzieję, że chociaż jedna osoba go przeczyta. Jest on tak chaotyczny, że nawet ja nie mogę go czytać. Wydaje mi się, że jeżeli mam czytelników z USA i z Wielkiej Brytanii, może byłoby lepiej, gdybym pod spodem umieszczała Angielskie tłumaczenia Notek. Jednak to zależy od waszej decyzji. Czekam na wasze opinie.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Teraz mała część notki o mnie. Będzie krótka, gdyż nie lubię mówić o sobie. Umieszczam ją tutaj tylko dlatego, żebyście wiedzieli chociaż trochę, czyj blog czytacie. Więc nazywam się Julia, chociaż nienawidzę, kiedy ktoś mówi do mnie JULIO. Wolę po prostu Julka. Mieszkam w Gdańsku i mam 14 lat. Mam królika Dudusia i od jakiegoś czasu lubię kręcić sobie Let's Play'e z różnych gier. Być może nie są mega profesjonalne, ale sprawia mi przyjemność kręcenie ich. 
DLA CIEKAWYCH MÓJ KANAŁ: https://www.youtube.com/user/QuickPlayerPL
Tak, na moim kanale jest tylko jeden Let's Play. Jeżeli będzie wam się podobać, oczywiście będę kręcić dalej. Mam zamiar zrobić Let's Play z Simsów, jednakże jak już mówiłam, zależy to tylko od tego, czy Wam się to będzie podobać.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
To już koniec. Dziękuję wytrwałym osobom, które przeczytały tą notkę do końca. Jestem wam niezmiernie wdzięczna i pozostaje mi tylko zakończyć to wspaniałym akcentem. DZIĘKUJĘ!

Quick

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz